du är det finaste jag vet.

Skrivet den 2011-04-05 @ 21:27:37

du är det finaste jag vet.
jag kan inte sluta le när jag tänker på hur underbart härlig du var gubben.
jag saknar dig så jävla mycket asså det har gått fem månader sen du försvan..
FEM JÄVLA MÅNADER..fem jävla månader utan dig!
de är så sjukt mycket för mig..tänk hur bra vi hade känt varandra nu om du inte gjort det här?
jag har det så svårt just nu. det här med att leva utan dig..life is hard sometimes.
jag hade gjort allt, precis allt för att få se dig igen..
jag hoppas du förstår att du betydde så himla mycket för mig, mer än du egentligen fick veta tror jag.

jag fattar inte varför jag fortfarande tänker att du ska komma tillbaka...jag får fan skärpa mig nu.
du kommer inte tillbaka, du finns inte kvar.
nu är det fan dags å inse, det blir ingen mer dag i klassrummet. jag måste sluta tänka så,
blir bara mer och mer ledsen för varje dag som går. blir liksom besviken..
men ja vill ändå säga de här nu.. KOM TILLBAKA MIN ÄLSKADE JULLE!
du var en av dom bästa jag någonsin träffat, och kommer träffa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback