4 DECEMBER, MYSIGT

Skrivet den 2010-12-04 @ 13:46:53

BLOGGA VARE JA!
btw så är jag överlycklig över att jay gick vidare i idol,
och fick flest röster [såklart] han är ju bäst!
jag tänkte gå och sminka mig lite nu och göra iordning mig, och sen kanske jag
gör ett videoinlägg för det vet jag att många vill.
eller kanske gör ett om hur jag sminkar mig eller fixar håret kanske? hmm
man vet aldrig!
ska iaf dra på partylistan eller jullistan, kan inte bestämma mig riktigt..
får se vad jag faller för helt enkelt.
är själv hemma med min vovve, det är mysigt.
ska nog pussa på honom nu en liten stund och sedan ska jag även
pussa på min kalle också trorja.
LÅTER KANON.
LOVE

bjuder på den..HAHA KOLLA MIG INGET SMINK ALLS WIHO AS SÖT!!! NE
menmen, anyways
PUSS


Kommentarer

Postat av: johanna

kan du inte göra en video på hur du sminkar dig??:)

Postat av: Anonym

du är så jeevla sööter dreis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback